Saturday, March 24, 2012

Separuh Dari Nyawa;


Semalam kau datang dalam mimpi aku. Kau datang dengan zakar yang tegang. Aku yang entah dari mana, muncul bertelanjang bulat menunggu kau macam dungu. Pertama kali kau pegang zakar aku. Aku berpaling dan meratapi siling pucat rumah kau. Perasaan aku bercambur gaul. Adrenaline meletus; basah.

Waktu kau jilat kantung zakar aku. Aku tersentak. Ada sedikit nikmat, tapi entah syaitan mana yang meratip  di sebelah aku hingga kau terperosok bawah kabinet television Ikea serba putih yang kau beli tahun lepas.

Kau bangkit dan ludah darah yang keluar dari mulut kau ke lubang dubur aku. Kau rodok hingga buasir aku pecah dan tersembul keluar. Dengusan silih berganti. Aku mengerang dalam kesedapan dan kita sama-sama puas.

Aku dengan kudrat separuh dari nyawa, membalik kuang kau. Dengan posisi dua kaki kau yang terbuka menghadap langit, aku rabakkan dubur kau dengan zakar aku yang bersaiz gergasi. Kau inzal dengan laungan yang bergema. Macam cerita klise cakera padat lanun; mimpi kita tamat bila kau dan aku melancap bersama.

Senggama kita hebat. Bau peluh hamis dan hancing meruap setiap ruang percik ke dinding; bertompok. Bau itu datangnya dari lubang dubur kau yang sudah terkoyak lunyai . Ada bendalir pekat meleleh keluar dan kau kesat guna tapak tangan kanan kau dan kau jilat macam babi.

Memang semalam aku mimipikan kau. Kau datang dengan zakar yang tegang.


2 comments:

Jiwa Perempuan Gila said...

hahaaaa .. seperti gay sudahhh .

Anonymous said...

WTF!