Wednesday, April 6, 2011

Sedang Membaca lagi;


Buku: KAYANGAN ( 2008 ) - Edisi Terhad
Penulis: Ruhayat X
Terbitan: Oxygen
Cara Dapat: Beli RM10 + RM3 (duit pos), esastera.com



Rating: ***1/2

Waktu aku jatuh dari Kayangan, bulu sayapku relai bertaburan. Lalu kau kutip dan jadikan shutelkok. Buku nipis ini memang lain, corak tulisan Ruhayat X membuat aku berkhayal dalam migrain yang terubat. Kadang-kadang akal aku semacam ketinggalan jauh, aku benar-benar terbuka fikiran dengan nada penulisannya yang unik sedikit eksperimental & berada di luar kotak norma kehidupan yang literal.

TAMMAT

8 comments:

Waqheh said...

hang ni asyik baca jer..cuba kira plak...

Anonymous said...

menarik.. mana mau beli?

teKukur Jantan said...

Waqheh : berkira betoi hang ni..

Anony : www.esastera.com

Sutera_suci said...

Saya pung ada buku ni! dah abes baca.

Salam kenal :)

teKukur Jantan said...

sutera suci: best kan buku ini.. mau buat frame hahha

Sutera_suci said...

A'ah..lain sket. Saya beli masa MASKARA tahun lepas. Ada jugak pasal buku ni dalam blog saya,

http://suterasuci.blogspot.com/2010/12/saya-caca-marba-abang-posmen.html

Saya kena betulkan setting kepala setiap kali baca buku ni, sangat telus..hehe

teKukur Jantan said...

mmg lain dari lain.. sampai naik biul kepala nak faham.. saya beli kat kedai esastera.. secara online..

kalau cik sutera ada koleksi buku yg nak jual kat saya.. ok jgk.. hehhehe

Sutera_suci said...

Nama pun koleksi, cane nak jual..sayang beb..ekeke