Friday, February 25, 2011

P.A.N.A.S ( 18sx )


Aku rasa rimas mlm ni.

Dalam bilik, aku lepak atas katil.


Aku ambik buku; baca.

Aku ambik nota; tulis.


Aku boring. Aku guling-guling. Aku blur!

Awat yang hangat sangat ni?

Aku tgk jam – baru pukul 8.45

Aku panas dlm; rasa mcm nak melempang.

Aku sabar; nampk cool.


Kepala denyut-denyut.

Weii!!! Jangan migrain – aku stress.

Kipas aku pasang no. 5 bagi banyak angin.

Harap-harap aku tak panas lagi.

Aku selak langsir, bukak tingkap.

Aku tgk langit – gelap. ( yelah. Dah malam, bodo! )


Aku baring atas katil.

Serba perkara aku buat rasa tak kena.

Aku tanggal seluar.

Aku telanjang – bogel

.

.

.

Hangat!

Aku pandang siling

Aku dengar bunyi hujan – aku senyum

Aku sudah tidak panas lagi.

Aku jadi tegang.

4 comments:

Azham Vosovic said...

Encik Penari, saya suka dengan tulisan dalam blog ini!

teKukur Jantan said...

terima kasih Azham

Ac by Acid said...

spontan di saat2 yg "panas"

sempat melihat langit & memerhati kan sekeliling...

very spontan tapi ada makna disebaliknya hehe

dh maca satu epilog

Anonymous said...

Bagus la ko topik....ko hebat sekarang......Tahniah kawan lama di SMKSP....