Saturday, April 9, 2011

Keluarga Kita



Kita anak ke-enam dari tujuh adik beradik. Abah kita nama Husin. Mak kita Minah Bt Hashim. Mak kita sudah empat tahun meninggalkan kita. Dia pergi ketempat abadi. Tempat yang aman dan tenteram. Kita ada lima orang kakak dan seorang adik lelaki. Nama kita Taufek dan kita okey.

***

7 comments:

Azham Vosovic said...

Kamu mengarang sehingga membuatkan air mata ini menitis pabila saya membacanya...

teKukur Jantan said...

terima kasih saudara Azham..

Sutera_suci said...

Adik beradik saya pun 7 orang. Ayah saya nama Abdul Razak. Bulan 6 ni genap 4 tahun ayah tinggalkan saya. Saya tak sempat jumpa arwah ayah buat kali terakhir. Saya okey.

teKukur Jantan said...

sutera suci: awak patut baca entri saya " perginya kasih, datangnya rindu ".

Anonymous said...

aku xpun >>>>taM<<

teKukur Jantan said...

Tam : hang kan tgh tidoq dlm doi bwh rumah tu. seperti yg diceritakan dari generasi ke generasi

Sutera_suci said...

Kat ne nak baca entri tu, tolong bagi link bleh?