Monday, March 14, 2011

Citra Budaya Pepatih yang @#**$%*


Gua tak tau mcm mana nak mulakan. Rasa bengang masih terniang-niang dlm kepala otak ni. Letih & memenatkan. 4hari gua mati kutu di seremban. Membebankan diri, membantu menjayakan tari piring seribu anjuran JKKN N.9 - satu rekod malaysia telah tercatat dlm Malaysian Book Of Records, bersama seribu sumpah seranah dalam hati gua.

Penganjuran macam gampang! Pengurusan pulak mcm Haremm! Gua betul-betul tak puas hati. Gua & geng Aswara macam di anak tirikan. Kitaorang dijemput sebagai artis jemputan, seharusnya diberi priority. Jika kitaorang ini tetamu ditempat korang - sila layan kitaorang seperti itu. Setidak-tidaknya kehadiran gua & geng Aswara malam itu membantu program anjuran korang.

Gua malas nak tulis lebih-lebih. Buat sakit otak & menyemak blog gua je. 4hari di Seremban benar-benar menguji tahap kewarasan gua. Ternyata program Citra Budaya Pepatih yg korang anjurkan malam tu sangat SYOK SENDIRI.
.
.
.
Tarik nafas dalam-dalam & hembus.


3 comments:

iszul darren said...

cucite cucite, apekehe nye?

teKukur Jantan said...

4hari 4mlm pun citer tak habis wei.. sngt sadis n hanjing diperilaku seperti itu..

F e n d i A l Y a h y a said...

tak pernah saya suka jabatan tu!
teeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttt

lebih2 lagi dia punya bos!